Re: FlashBios do plyty TRITON MB532

Autor: ----------======Krzysztof Depko (sadownik_at_geocities.com)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 13:55:47 MET

skokun_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl (Arkadiusz Skokun) napisal(a):
>Czy ktos moze wie gdzie mozna zdobyc upgrade Biosu do
>plyty TRITON MB532 to plyta z :
>FlashBios Award v4.50PG
>P&P Bios 07-19-1995 Release
>Award P&P BiosExtension v1.0A (BIOS 2A59CP9H)

>Czy mozliwe jest wykorzystanie AwardBios od innej plyty ?
Ta plyta to poprzednik MB533 firmy (?) LiteOn (przynajmniej taki napis
jest na druku).MB533 ma bios 2A59Cp9L
Nie znalazlem producenta w INEcie.
W przypadku MB533 uzywalem biosow ASUS do plyt triton FX
(TP4XE) z pomyslnymi rezultatami.
Biosy ASUSa maja fajne opcje startu z roznych dyskow a,c,d,e,f,cd-rom.
Ale po co chcesz go zmieniac? Ja w jednym ze swoich komputerow
(AT286/12MHz) mam bios z 1990r i dziala dobrze!:)