Re: Seagate na Master Only

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 10:13:33 MET

Dnia 18 Mar 97 Andrzej Walkanis napisał(a) co następuje:

[...]
> Mam Seagate 2,5GB i wydaje mi sie, ze posiada on zworki 'Master
> pojedynczy lub
> ze Slave'em', 'Slave', 'Master ze Slave'em non ATA' i cos jeszcze.
> Pisze z pamieci wiec moze to byc jaks bzdura.
Toż napisałem, że ma 'Master Only' i 'Master with Slave'. A w ogóle, to chyba
niezbyt jasno się wyraziłem. Chodzi mi o to, że czasem pożyczam komuś dysk z
kieszeni, czasem ktoś do mnie przyjdzie z dyskiem. Tak więc raz mam dwa dyski,
a raz jeden. Niezbyt mi się chce wyprowadzać przełączniki do zworek na zewnątrz
obudowy, a tym bardziej za każdym razem jej rozkręcać, więc ustawiłem Seagate
na 'Master Only', a Caviara na 'Slave'. Teoretycznie analizując, to nie powinno
działać, ale działa... I moje pytanie dotyczy tego, czy to, że taki układ
działa jest przypadkiem, czy też 'przejdzie' to z innymi dyskami. Ponieważ
doświadczalne sprawdzenie byłoby akurat dla mnie dość kłopotliwe, to rzuciłem
pytanie tutaj.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html