Re: Dos Navigator - terminal

Autor: ----------======Krzysztof Depko (sadownik_at_geocities.com)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 13:55:45 MET

radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) napisal(a):
>Mnie przy probie sciagniecia pliku do lokalnego komputera Navigator
>wyrzuca "aborted by receiver request"...
Taki komunikat wystepuje (na przyklad) przy sciaganiu pliku do
nieistniejacego katalogu (nieprawidlowy wpis: Download directory w
konfiguracji DN - powinien tam byc wpisany istniejacy katalog).
Jesli powyzsze jest OK to wychodzi na to ze nie masz do ww. katalogu
odpowiednich praw dostepu (nie wiem POD czym chodzi Twoj DN).
W razie czego potrenuj TELIXEM,NC itp. itd. na tym samym katalogu, na
pewno cos ciekawego z tego wyjdzie.DN na pewno jest OK.(w zakresie
znanym nauce v1.35-1.50)