Problem z free.polbox.pl

Autor: Robert Wiewiórowski (karo_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 13:29:55 MET

Czy ktos wie co mozna poradzic na niemozliwosc dostania sie na server
free.polbox.pl ?
Otoz mam tam zalozone konto i od dwoch tygodni nie moge odebrac poczty,
ktora tam jest.
Uzywam Netscape'a 3.0 for Win95, mailer loguje sie na server ale zawiesza
sie przy pobieraniu pierwszej wiadomosci, po kilku minutach wyrzuca blad
(poprostu nie dostaje danych z servera)
Probowalem o roznych porach i w rozne dni tygodnia.
Polaczenie odbywa sie b. szybko, w zasadzie odrazu, tzn.
zalogowanie i przejscie do odbioru poczty trwa ok. 2-5 sekund.
Podobna historie mam ze stronami www tego servera, tzn. Netscape komunikuje
sie z serverem (host contacted, waiting
for reply) i na tym koniec.
Musze zaznaczyc, ze z innymi serverami komunikuje sie bez
problemow, z pocztowymi takze. Korzystam teraz z hotmail'a
ale niechce stracic poczty, ktora jest na polbox'e, pozatym
nie lubie jak cos nie dziala.
Jezeli ktos wie co mozna z tym zrobic to prosze o rade
(do admina napisalem ale moze nie dostal mojego listu, moze ta
droga dotrze to do niego) i chyba nie jest to wina przeciazenia
servera bo probuje od dwoch tygodni.
Moje konto to "karo_at_free.polbox.pl"
Moze jest jakies narzedzie do przerzucenia poczty z polbox'u na hotmail'a ?

Pozdrawiam
Robert Wiewiórowski
karokomputer_at_hotmail.com