Re: Problem z free.polbox.pl

Autor: Mike (mickey_at_cyberdude.com)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 15:06:55 MET

On 23 Mar 1997 12:29:55 GMT, "Robert Wiewiórowski"
<karo_at_free.polbox.pl> wrote:

>Czy ktos wie co mozna poradzic na niemozliwosc dostania sie na server
>free.polbox.pl ?
>Otoz mam tam zalozone konto i od dwoch tygodni nie moge odebrac poczty,
>ktora tam jest.
>Uzywam Netscape'a 3.0 for Win95, mailer loguje sie na server ale zawiesza
>sie przy pobieraniu pierwszej wiadomosci, po kilku minutach wyrzuca blad
>(poprostu nie dostaje danych z servera)

Ja rowniez mialem ten problem. Na poczatku myslalem ze jest tak
dlatego ze jest to server polski i moze nie lubi ludzi z US, ale ktos
mi powiedzial ze raczej to nie jest przyczyna.
Mi sie to naprawilo, po tym jak wyslalem kilka listow do siebie.
Sprobuj - moze tez ci sie uda

Mike