Re: Nie chce eksplorowac

Autor: Emer Manix (rozpedek_at_us.edu.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 22:29:28 MET

Witam!
Kalixt <kalixt_at_supermedia.pl> wrote in article <01bc352f$dc054840$LocalHost_at_default>...
> Kiedy chce otworzyc ikone panel sterowania lub moj komputer, to wszystko
> pojawia mi sie w ekspoatorze.
Nie bardzo rozumiem - w W95 WSZYSTKO co nie pojawia się w DOSie
pojawia się w eksploratorze, tyle że niejawnie (co właściwie widzisz? ;-)
Zdaje się też że gdzieś tam jeszcze był stary/nowy 'Menedżer plików' ale
nawet jak tak to go chyba zaraz na początku wywaliłem...

>Gdy najade kursorem na te ikony to po
> przycisnieciu prawego klawisza myszy opcja otworz jest szara a opcja
> eksploruj czarna. Jak to zmienic ?????
Oj! Wygląda mi na to że będziesz musiał windę przeinstalować...
(Radzę wcześniej skasować wszystko z dysku, zabezpieczywszy
pierwej wszystkie ważne pliki). Ale może ktoś ma lepszą radę?
Trzymaj się!

Mariusz P. Rozpędek rozpedek_at_us.edu.pl
Rzeczywistość którą Dokładnie można opisać za pomocą słów
nie jest prawdziwą Rzeczywistością.