Re: virge 3325

Autor: Marcin Rosiek (mrosiek_at_bobo.ds5.agh.edu.pl)
Data: Sat 22 Mar 1997 - 11:58:32 MET

[ciach]
[Łukasz:]
> Fajnie tylko do tego trzeba dysponować programatorem :(
Nie ma problemu, jak poszukasz, to napewno znajdziesz parę firm
elektronicznych lub komputerowych, które nagrywają epromy. Ja tez
swój nagrałem w jednej firmie w Krakowie. W Warszawie nie powninienes
miec z tym problemow.
> BTW: Czy zysk wydajności jest rzeczywiście odczówalny?
> Czy nic się nie wali (przecież niektóre układy są na pewno inne,
> inaczej Diamondy nie były by 2x droższe i o połowę szybsze) ?
Przede wszystkim nie ma problemów z driverami. Te od Diamonda sa
naprawde dopracowane i stabilne (pod Win95 - innych nie testowalem).
Co do szybkosci, to jest z tym roznie. Mój sasiad ma orginalnego
Diamonda i w porownaniu mój ExpertColor z starym BIOS'em i driverami
od Diamonda jest szybszy o ok.20%. Z BIOS'em diamonda jest szybszy o
ok. 10%. Pewnie dlatego, ze mój bios jest przystosowany do szybszych
pamieci graficznej.

> Czy daje się zgrać w razie czego stary BIOS ?
Nagrywasz na nowego eproma - masz stary i nowy na osobnych kosciach.
Jak ci nie odpowiada nowy, to po prostu zamieniasz kostki. :)

Pozdrawiam

Marcin

Marcin Rosiek: e-mail:mrosiek_at_bobo.ds5.agh.edu.pl
AGH - wydzial EAiE - informatyka
Skromnosc zdobi mezczyzne,
ale prawdziwy mezczyzna nie powinien sie zdobic.