Re: Nowa grupa dyskusyjna [pl.internet.prosze.ocen.moja.strone :-) ]

Autor: Emer Manix (rozpedek_at_us.edu.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 22:50:41 MET

Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote in article
<01bc35ce$93a17b60$b70574c3_at_wimmer.polbox.com.pl>...

> Boje sie, ze wtedy prawie nikt nie bedzie zagladal do tej grupy, gdyz
> z gory zalozy sobie, ze reklamuja sie tam niedzielni webmasterzy, [...]

Wprawdzie zgadzam sie z Pawłem w powyższej kwestii i również mam
wątpliwości co do zakładania takiej grupy, ale jednak 'niedzielni web-
masterzy' mogliby mieć swoje forum i nie 'zaśmiecać' innych list
(no może poza p.i.nowości ;-) - jeśli to byłoby wtedy 'zaśmiecanie').
Myślę że początkujący (i nie tylko!) stroniarze mogliby wtedy wymieniać
się opiniami i doświadczeniami związanymi z samym kodowaniem jak
eównierz użytkowaniem programów, dostępem do serwisów itp.
Z jednej strony może zniknęłyby z p.c.pecet tasiemce takie jak o Polboxie
z drugie strony już widzę kolejne tasiemcowe spory o wyższości 'ręcznej'
sztuki nad 'graficznym i automatycznym' rękodziełem ludowym :).
Ja też muszę się jeszcze zastanowić...
Pozdrawiam!

Mariusz P. Rozpędek rozpedek_at_us.edu.pl
Rzeczywistość którą Dokładnie można opisać za pomocą słów
nie jest prawdziwą Rzeczywistością.