Re: CHIP CD

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 00:12:11 MET

On 21 Mar 1997 18:59:49 GMT, "Jarek Bartkowski" <bartek1_at_free.polbox.pl> wrote:
>Jestem czytelnikiem miesiecznika CHIP.Od jakiegos czasu mam problemy z
>kolejnymi plytkami CDROM dolaczanymi do gazety.Dzisaj kupilem CHIP 4/97
>Po wlozeniu plytki do napedu zaczynaja sie dziac rozne dziwne rzeczy,tzn
>slychac dzwieki,stuki.Po prostu moj cdrom (PHILIPS x10)nie moze tych plytek
>przetrawic.

Mam Wearnes'a 10x, i akurat plytki CHIP-a czyta (chociaz ze "zlotymi"
miewam problemy)... Moze pomoze przeczyszczenie napedu?

A tak poza tym, to niestety, CHIP w tych swoich CD koszmarna kiszke
odwala. Praktycznie zero shareware'u (a jesli juz to ten sam co miesiac),
mnostwo beznadziejnych wersji testowych programow, na ktore nawet nie
warto patrzec... Gdyby nie to, ze te plytki zaprenumerowalem po
3,5zl/sztuke, to bym byl na CHIPa mocno wkurzony...

Ale moja prenumerata konczy sie w grudniu 96 i nie jestem juz taki pewny,
czy ja przedluze...
Chyba lepiej wyjde na tym, jak zaprenumeruje Linux+ :)

Pozdrowka,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|