Re: PROPOZYCJA: pl.internet.nowe.strony

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 18:43:12 MET

ZA.

> Przepraszam ze zabieram glos choc problem jako taki jest bez
sensu.

> 1) Jesli zalozycie grupe pt. zobaczcie moja strone to kto bedzie
> czytal te strone ? Ja na pewno nie.

W takim przypadku ja tez nie, ale jak gosc napisze,
ze cos mu nie wychodzi to ja zajrze i w miare
mozliwosci pomoge.
Poza tym proszeee, czytaj, bez Twojego czytania
zadna grupa nie ma racji bytu i wogole...
A powazniej, ktos Ci kaze czytac wszystkie
grupy w I-necie?

> 2) Jest juz grupa ... nowosci i na niej sie oglasza takie rzeczy

Chyba Michal napisal dlaczego niezbyt nadaje
sie ona na dluzsze dyskusje.

> 3) z problemami niedzialajacych bajerow na stronach nalezy sie
> zglaszac do grupy (chyba mnie zabija za to ze na nich nasylam
> lamerow) pl.comp.www

Lamer tez czlowiek, moze kiedys wynajda na to szczepionke:)

>PS dziwie sie ze free.polbox nie daje do nich odwolania tylko
     wszelakie ..... idzie na peceta.

>Romek

Marek

****[Marek Oberman]*************[Warsaw Poland]***
** E-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl **
* : mareko_at_free.polbox.pl *
** http://www.geocities.com/SiliconValley/8980 **
*** http://free.polbox.pl/m/mareko ***************
Nowa strona!!!