PROPOZYCJA: pl.internet.nowe.strony

Autor: Michał Jaskólski (jj_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 23:02:23 MET

No to zaczynamy... (powinienem to zrobić od razu)

[proponowana nazwa]: pl.internet.nowe.strony

[krótki opis]: Informacje o nowych stronach i dyskusje na ich temat;
grupa niemoderowana.

[tematyka]: jak wyżej (i niżej)
[dłuższy opis]:
W grupie pl.comp.www pojawia się coraz więcej
postingów niezgodnych z jej pierwotnym przeznaczeniem ("Nowa strona
o...", "Zapraszam na moją stronę...", "Co myślicie o mojej stronie",
itp, itd). Z kolei grupa pl.internet.nowosci jest grupą moderowaną,
stricte informacyjną, nie są tam możliwe długie dyskusje na temat
nowych stron, ich formy i zawartości. Dlatego proponuję założenie
nowej grupy (nazwa do ustalenia). Jeśli uważacie, że to dobry pomysł,
zajmę się tym i rozpocznę procedurę zakładania nowej grupy.
Czekam na opinie.

   Michał Jaskólski [ jj_at_gdansk.sprint.pl ]
http://www.gdansk.sprint.pl/~jj/ [ homepage ]
http://www.gdansk.sprint.pl/~jj/jw23/ [ JWww23 ]
 -- Nie rób nic na siłę; weź większy młotek --