Re: Dlaczego Windows?

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 10:55:16 MET

Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:

: 3. Wiec przed podjeciem decyzji na co wydac pieniadze biora
: gazete, czytaja ogloszenia o pracy i widza: WINDOWS, VB, VisualC++,
: MFC, JAVA. Nie widza wcale: OS/2, Fortran, Pascal, Ada itd.. Widza
: tylko troszke Delphi, OWL, Unixa (glowne zapotrzebowanie na
: adminow, zreszta)
: 4. No i podejmuja decyzje... Jedynie sluszna...

Sorry, ale piszesz bzdury. A dokladniej: gloryfikujesz podejscie
nie potrafiace spojrzec poza napisy widziane w gazetach. Gdybym
np. ja stosowal takie podejscie pare lat temu, to jedynym rozsadnym
wyjsciem wydalaby mi sie inwestycja w nauke Clipper/DBase :)))

: maja szanse. Tutaj juz przechlapane: WINDOWS, WINDOSW, produkty MS
: i dluuuugo, dlugo nic...

Nieprawda. Sam znam firme, w ktorej jedyne egzemplarze windy to te,
ktorych uzywaja sekretarki (i to, co ma na notebook'ach upper management).
I bynajmniej nie jest to firma majaca 20 pracownikow.

: sa placeni ci nieliczni od Delphi czy OS/2. Ale dla
: przecietnego, niezbyt bogatego zjadacza chleba inwestowanie
: w egzotyczne jezyki czy systemy to zbyt duze ryzyko. Finansowe
: i intelektualne. Wiec podazaja za tlumem. Niestety, tak
: dziala RYNEK...

Jesli lubia byc jednymi z tlumu owieczek podazajacych za niezbyt
odpowiedzialnym i dbajacym wylacznie o swoja pozycje przewodnika
stada owiec osobnikami...

--
	Leszek.