Re: WAV -> CD ?

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 11:42:19 MET

> jak z .wav lub podobnego nagrac swoj wlasny muzyczny CD ?

Dokladnie tak robi nagrywarka plyt CDa raczej oprogramowanie do niej. Nie znam
dokladnie wiec nie wiem czy wszystkie nagrywarki to potrafia. Program
obslugujacy nagrywarke czyta z plyty dzwiekowej sciezke i zapisuje ja na dysk w
postaci WAV. Podczas sesji nagraniowej plik WAV jest zapisywany na dysk CD w
postaci takiej jak na krazku dzwiekowym pod warunkiem ze ustawi sie odpowiedni
format nagrywanego krazka tzn. dziekowy. Mozna w ten sposob robic sobie
skladanki z kilku plyt.

Kazek