Re: MPEG do programow satelitarnych ?

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 11:46:42 MET

>Mam karte PCTV robiaca z monitora telewizor. Wiele programow satelitarnych
>kodowanych jest teraz w MPEG. Czy jest jakas mozliwosc sowtware'owa ogladania
>tych programow?

Wiem ze istnieja pirackie dekodery roznych systemow kodowania w postaci kart do
zwylych pecetow, oprogramowanie do tych kart jest osiagalne przez internet.
Czesto w gazetach z programami telewizji satelitarnych sa ogloszenia
informujace o sprzedazy takowych "dekoderow". Nie wiem tylko czy te dekodery
obsluguja dekompresje MPEG czy tylko dekodowanie, ale niby czemu by nie.

Kazek