Re: jaki monitor 15"

Autor: Adam Zielinski (ababa_at_MCI2000.com)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 05:07:40 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl> wrote in article
<40382EC6D74_at_elza.xyz.lublin.pl>...

> Zamiast upierac sie, ze "moj monitor jest najlepszy a inne to syf"
> moze lepiej warto cosik potestowac, popatrzec na parametry i wyciagac
> wnioski z sensem... a nie powtarzac bezmyslnie idiotyzmy z chipa i
> entera.
>
> karpio

Drogi Panie Karpio(u)!

Do tej pory wiedzialem, ze ryby glosu nie maja. Teraz wiem ze sa w dodatku
slepe. Wlasnie pisalem, ze mialem w domy cztery(!) egzemplarze Sony sfII i
wlasnie je testowalem. Testowanie obrazu opiera sie glownie na doznaniach
subiektywnych i o niczym innym nie pisalem jak to, ze takie byly moje
wrazenia odnosnie jakosci odbieranego na nich tekstu. Gdybys nie byl
furiacko zaslepiony to bys wyczytal, ze napisalem, ze sa swietne do
ruchomych obrazkow. /Tego w mym tekscie nie bylo: swietna czystosc kolorow,
nasycenie/. Bede sie jednak upieral, ze ostrosc w nich jest do niczego!!
Byc moze to sie da wyregulowac ale nie wszyscy wzorem Pana Karpia maja
ochote grzebac w zespolach odchylania kineskopu czy poprawiac elektronike
firmy Sony.

PS Nie wiem co na temat Sony i trynitronow pisal Chip i Enter ale za to
wiem, zwlaszcza od niedawna, ze nie zawsze to co jest swietne do telewizora
jest rownie dobre dla monitora przeznaczonego glownie do pracy z tekstem.

I kolego-to przekonanie o wlasnej niomylnosci, traktowaniu kazdego kto ma
inne zdanie niz Ty z gory i maska trynitrona na oczach przyslaniaja ci
ostrosc widzenia.

AdamZ