Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 01:30:27 MET

On Wed, 19 Mar 1997 14:28:23 +0100 (CET), Andrzej J. Piotrowski wrote:

>Z tego, co sie orientuje, analogiczne problemy sa z NT
>Lech Wiktor Piotrowski

o tyle o ile analogiczne.
1. Driverow do przeroznych urzadzen ma w tej chwwili OS/2 tak z circa
   5 razy wiecej niz wNT. (Przypominam ze dopoki M$ nie zaczal pchac
   wNT - "najwieksza wada OSa" zdaniem cholernych pismakow komputerowych
   byl wlasnie brak driverow. Teraz gdy systemem o najwiekszych brakach
   w tym zakresie jest wNT - sprobujcie znalezc mi artykul w ktorym
   ostrzega sie przed kupowaniem NT bo brak driverow. To jest tzw.
   obiektywnosc dziennikarska)
2. Ja pisalem ze OS/2 jest najlepszym net-clientem. I pod tym
   wzgledem tzn. dostepnosci wszelkiego oprogramowania do sieci
   NT nie dorownuje OSowi nawet do piet. Zeby miec na NT taki komplet
   jaki przychodzi wraz z instalacyjnym CD Warp'a v4 to trzebaby
   zaplacic gruuuuuuuuube tysiace (USD oczywiscie), nie mowiac
   o tym ze to oprogramowanie na OSie jest juz latami kolaudowane
   a to z NT ma jeszcze poro grubych burakow charakterystycznych dla
   mlodych produktow.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi