Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 01:43:52 MET

On Wed, 19 Mar 1997 16:55:18 +0100 (CET), Andrzej Lewandowski wrote:

>No dobrze, jak sie instaluje NOWY system w NOWYM srodowisku
>to mozna sobie wybrac co sie chce. Niestety, taka sytuacja moze
>wystapic w Zairze, Burundi czy innym takim kraju. Na ogol klient
>ma juz jakies systemy, ma zorganizowana infrastrukture, support,
>specjalizowany software, licencje, przeszkolonych pracownikow
>itd. No i w 95% TO JEST SRODOWISKO WINDOWS.
>Gdybym zaproponowal im OS/2 to wyrzuciliby mnie na zbita twarz.
>Mimo ze, z czym wszyscy sa zgodni, OS/2 jest lepszy.

czyli po jaka chorobe wogole go instalowales?
z gory wiedziales ze to nie ma zadnego sensu,
a potem masz za zle OSowi ze nic nie dal Twoim klientom?

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi