Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 01:22:57 MET

On Wed, 19 Mar 1997 14:27:46 +0100 (CET), Andrzej J. Piotrowski wrote:

>Wlasnie, jak to jest, bo ja slyszalem, ze IBM ma nie zminiac jadra
>OS/2, tylko nieco ulepszac system i ma to nie byc ostatnia wersja

jest taka deklaracja Lou Grestnera, ktory stwierdzil (i poparl to
cytatami i nazwiskami) ze klienci (czyli wielkie przedsiebiorstwa)
ZAZADALI od IBMa aby spowolnil tempo w jakim wypuszczane sa nowe
kernel'e. Wynika to po prostu z wymagan (testy) dla aplikacji mission
critical. W zwiazku z czym IBM nie to ze przestaje rozwijac kernel
tyle ze nie bedzie wypuszczal na rynek nowych wersji (maior updates)
czesciej niz raz na dwa lata (najwyzej jakies bug-fix'y)

i to cala prawda
z wypowiedzi tej oczywiscie cholerne pisamki komputerowe
zrobilykolejna historie typu: OS/2 nie bedzie rozwijany
OS/2 is dead.
Natomiast nie przestaja jak poj***** promowac w95, ktory
jak SAM Gates oglosil - byl systemem martwym juz w chwili
powstania. M$ nie zamierza rozwijac w95, czeka tylko namoment
gdy wiekszosc potencjalnych klientow bedzie dysponowac sprzetem
wystarczajacym na postawienie wNT, i wtedy w95 sie po prostu
wygasi, jak stary piec w Nowej Hucie.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi