Re: jaki monitor 15"

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 22:54:08 MET

On 18 Mar 1997, Anna Smiec wrote:

> Uzywajac konta siostry chcialbym dolozyc swoje trzy grosze do tej listy.
> Prosze wiec sie nie dziwic, ze mail jest od Anki a podpisalem sie jako Piotr.
>
> Monitory Sony sa wspaniale, cudne, naj.. naj.. naj.., ale: wiele osob
> bardzo narzeka na dwa paski przechodzace przez ekran (ktore szczegolnie
> widac na bialym tle windows) na wysokosci 1/3 i 2/3 ekranu. Coz.. tak
> wyglada kineskop trinitron: odbiega on w budowie od "zwyklych" kineskopow,
> dzieki czemu ma duzo wieksza ostrosc, niemniej ma te dwa paski. Coz...
> "cos za cos".

O rany az zal to czytac.... Po pierwsze - te paski sa tak slabo widoczne,
ze rzadko kto przez pierwsze pare dni pracy z Trinitronem w ogole ma
pojecie o ich istnieniu. Zeby je zobaczyc potrzeba naprawde wytezyc
wzrok,a niekiedy po prostu sa niewidoczne i ni cholery nic nie
zauwazysz...

> [...]
> monitor 15" firmy KFC (ktora na rynku wystepuje takze jako Smile czy
> jakos tam podobnie) i nie mam z nim problemow. Ma on cyfrowe sterowanie,
> wyswietlacz cieklokrystaliczny, Power sawing i cos jeszcze - slowem -
> calkiem przyzwoity. Nie jest on juz jednak sprzedawany (chyba go wyparl
> jakis lepszy model - chyba z OSD zamiast LCD). Niemniej jak bedziesz sie
> zastanawial to rozwaz takze i ta firme. Moge takze polecic monitor
> firmy Bridge - nie pamietam jego sumbolu bo mam go w pracy - niemniej
> ma 15", OSD i dziala calkiem calkiem - 75 Hz na 1024x768 wyciaga.

Skoro facet pisze ze chce miec dobry monitor a cena nie gra raczej roli,
to spokojnie mozna polecic dobrego, aczkolwiek drogiego Sony 15 sfII bez
kombninowania i ucieczek w jakies KFC... Jakosci Sony i tak na KFC nie
uswiadeczysz...

I jeszcze jedno.. na 15" Trintronach jest tylko JEDEN poziomy pasek

                                Jurand