Padly Sterowniki na plycie !

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 13:35:32 MET

                        Czesc !
Podczas instalacji W95 padly mi sterowniki do dysku twardego na plycie.
Jesli daje np. autodetect to nic nie znajduje... Wlozylem sterownik od 386
i jakos to chodzi... Zastanawiam sie (bo nic mi nie przychodzi juz do
glowy ) czy W95 nie rozwalila mi Biosa (mam Flash-Biosa). Oczywiscie jest
tez kwestia ustawien w Biosie, ale nic mi sie nie udalo z tego uzyskac.
Mam Tritona FX DATAEPERT i AMDK5P90 16 Mb ramu SB... Co to ma zreszta za
znaczenie jak wyjelem wszystko co moglem i tak testowalem i nic to nie
dalo.
Pomozcie !
Cody
ps. A taki mialem fajny sprzet przed W95 !