Re: Seagate Medalist Pro

Autor: Robin (robskpg_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 23:02:02 MET

Cze ,mam taka maszynke,spida ma konkretnego,pod corem ponad 12MB na sec kw.
Nie wiem , czy jest lepszy od Caviara (jeden koles ma 2.5G,musze go
odwiedzic).
Mialem juz wiele dyskow m.in.kawiary i w koncu przekonalem sie do seagate(
medalist sl,decathlon 850 - mowie o tych "cienkich" ,wszystkie maja kopa)
Do tego ja mam 36 miechow gwarancji , wiec wszystko mi lata kolo du....
Szczerze polecam , choc droga zabawka.
Zajrzyj na www.seagate.com i moze www.caviar.com(????) lub www.wdc.com(???)

Valiha <valiha_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<5gjba6$mh4_at_info.nask.pl>...