Re: Seagate Medalist Pro

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 12:39:04 MET

> Czy ma moze ktos dysk Seagate Medalist Pro 2.5 Gb.
> Slyszlem, ze jest dosc szybki. Doszly mnie tez plotki, ze sie psuje.
> Czy jest on lepszy czy gorszy od Caviara 2.5 lub 3.1 Gb (pomijajac
> ceny). Zamierzam 22.03.97 kupic dysk i nie moge sie zdecydowac .

z seria Medalist Pro nie mialem problemow jak dotad. o ile mniejsze
seagate pod wzgledem awaryjnosci sa ostatnio nie do przyjecia, to
seria pro wydaje sie byc calkiem ok.

medalisty pro sa calkiem ok jesli chodzi o wydajnosc. maja niezly
czas dostepu i transfer z nosnika. czas dostepu lepszy niz w
caviarkach (czas przeskoku ze sciezki na sciezke dwukrotnie dluzszy,
ale sredni jest lepszy).

lepszy czy gorszy od caviara - to zalezy. co to znaczy lepszy, co to
znaczy gorszy. jesli mialbym wybierac miedzy medalistem pro 2.5 a WDC
AC 32500H to bym sie zastanawial (caviar ma lepszy transfer, gorszy
czas dostepu). jesli mialbym wybierac miedzy medalistem pro a WDC AC
22500LA to wybralbym Caviara.

reszta zalezy od upodoban. :)

karpio