Re: Glośno!

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 22:58:57 MET

"Adam Warski" <adamw_at_ikp.atm.com.pl> wrote:

>Mam problem. Wiatrzaczek od mojego PCta pracuje coraz głosniej, i głośniej.
>Zabieram go do serwisu, potem chodzi ciszej, i potem znowu głośniej i tak w
>kółko. Komputera rozkręcić nie mogę, bo jest zaplombowany. Co mam robić?

> Adam.

>Mój E-mail:
> adamw_at_ikp.atm.com.pl

1) wymienic na nowy (if zepsuje sie po miesiacu then goto 1)
2) zazadac w serwisie wyrzucenia wiatraka i wsadzenia w to miejsce po
prostu wiekszego radiatora. Jak firma porzadna (firma != Optimus) to
moze pojda na cos takiego.

Ja u siebie plomby nie mam. Mam za to zasilacz z regulacja predkosci
wiatraka (nic nie slychac) + podkrecone Pentium 100 posmarowane
silikonem i specjalnie wybrany wiatrak 12V zasilany z 5V (nic nie
slychac) + dysk Caviar 2.1GB (ledwo co slychac) i JUZ MNIE DENERWUJE
TA CISZA!!!!!!

Pozdrawiam,

Robert Slaski
mailto:slaskir_at_ee.pw.edu.pl