RE: Drukowanie ogonow w US Win95

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 05:10:08 MET

>Jak zmusic Win95 US (nie PE) i US Worda7do wydrukowania ogonkow?
>Zanaczam _wydrukowania_ a nie wyswietlania.
>Zainstalowalem multilang, zmienilem przypisanie funkcji klawiszy Worda,
>wszystko pieknie ladnie, na ekranie ogony ze az milo tylko kiedy chcemy
>wydrukowacto Word wyswietla blad i kaze sie zamknac (on _SIE_ kaze
>zamknac a nie ja mam sie zamknac). Poniewaz to samo wystepuje w
>Wordpadzie wyglada to troche na blad Windy (nic nowego). Nieprawidlowa
>strona kodowa? Dalbym sobie z tym spokoj ale musze wydrukowac cos w
>Wordzie i to koniecznie z polskimi literami.

  Ja sie na tym calym W'95 nie znam ale ...
  jak prosisz to moze co s ci podpowiem.
  w opcjach drukowania musisz znalezc i psztyknac taka
  opcje co po angielsku brzmi "print TruType as Graphics"

  Niestety MicroSoft w wyniku swoich badan przerzuca
  opcje coraz to w inne miejsca i nie moge ci wskazac
  gdzie to dokladnie jest. :(

  Ale jeszcze jedna wazna rzecz: jaka masz drukarke
  zainstalowana w systemie (moze kilka drukarek)
  z moze zadnej bo jak instalowales system to nie miales
  podlaczonej drukarki - wtedy jak mnie skleroza nie myli
  to jestes ugotowany. Moze ci sie uda doinstalowac
  drukarke bez rozpieprzenia calego systemu.
  Czego ci serdecznie zycze.

>Wszelkia pomoc mile widziana.
>Z gory dziekuje,
>Zbyszek.