Re: Drukowanie ogonow w US Win95

Autor: Zbigniew Szwalgin (honeybun_at_earthlink.net)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 08:37:56 MET

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl> wrote in
article
> Ja sie na tym calym W'95 nie znam ale ...
> jak prosisz to moze co s ci podpowiem.
> w opcjach drukowania musisz znalezc i psztyknac taka
> opcje co po angielsku brzmi "print TruType as Graphics"
>
> Niestety MicroSoft w wyniku swoich badan przerzuca
> opcje coraz to w inne miejsca i nie moge ci wskazac
> gdzie to dokladnie jest. :(

Niestety!

> Ale jeszcze jedna wazna rzecz: jaka masz drukarke
> zainstalowana w systemie (moze kilka drukarek)

HP5L

> z moze zadnej bo jak instalowales system to nie miales
> podlaczonej drukarki - wtedy jak mnie skleroza nie myli
> to jestes ugotowany.

Nie mialem.

  Moze ci sie uda doinstalowac
> drukarke bez rozpieprzenia calego systemu.
> Czego ci serdecznie zycze.

Doinstalowac drukarke to nie problem, wydrukowac polskie czcionki to jest
zadanie.

Ide dalej walczyc z oprna materia.

Zbyszek.

P.S. Byly polskie W95, drukowaly wszystko a i nie padly ani razu w ciagu 8
miesiecy uzytkowania. "Smierc" plyty glownej, ktora zabrala ze soba wieksza
czesc HD oraz kilka innych okolicznisci zmusily mnie do zmiany G95 na G95
USA, no i mam!