Drukowanie ogonow w US Win95

Autor: Zbigniew Szwalgin (honeybun_at_earthlink.net)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 21:05:18 MET

Z gory zaznaczam na pl.comp.os.win95 juz bylem. Bez odzewu.

Jak zmusic Win95 US (nie PE) i US Worda7do wydrukowania ogonkow?
Zanaczam _wydrukowania_ a nie wyswietlania.
Zainstalowalem multilang, zmienilem przypisanie funkcji klawiszy Worda,
wszystko pieknie ladnie, na ekranie ogony ze az milo tylko kiedy chcemy
wydrukowacto Word wyswietla blad i kaze sie zamknac (on _SIE_ kaze
zamknac a nie ja mam sie zamknac). Poniewaz to samo wystepuje w
Wordpadzie wyglada to troche na blad Windy (nic nowego). Nieprawidlowa
strona kodowa? Dalbym sobie z tym spokoj ale musze wydrukowac cos w
Wordzie i to koniecznie z polskimi literami.

Wszelkia pomoc mile widziana.
Z gory dziekuje,
Zbyszek.