Kłopoty z instalacją Windowsa 95

Autor: Kornel Zieliński (corelek_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 10:23:04 MET

Mój znajomy zakupił sobie pewną częś do komputera (karte sieciową)
Jako ze lepiej znam sie na komputerze od niego podjalem sie instalacji
w/w czesci. Po zainstalowaniu czesci okazalo sie ze nie ma dyskietki
instalacyjnej.
Zainstalowalem wiec ja jako "zgodny z NE2000". Teraz zaczal sie klopot z
przerwaniami.
Jako ze nie wiedzialem jakie jest fabryczne ustawienie karty postanowilem
zainstalowac windoze od nowa. W momencie znikniecia okienka "zgadzam sie
z warunkami prawa autorskiego (czy cos w tym rodzaju)" kursor zamienia sie
w klapsydre a komputer zawiesza sie. Na poczatku wylaczylem test pamieci,
scandiska itp.
Nie pomoglo. Wyjolem wiec karte sieciowa i sprobowalem od nowa. TO SAMO.
Wyjolem pozniej SB32 AWE ale sytuacja sie powtorzyla.
Co morze byc przyczyna?

PS: konfiguracja komputera kolegi
plyta SOYO z PENTIUM 166
SB32 AWE