Re: Kłopoty z instalacją Windowsa 95

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 18:29:16 MET

On 16 Mar 1997 09:23:04 GMT, "Kornel Zieliński"
>Mój znajomy zakupił sobie pewną częś do komputera (karte sieciową)
>Jako ze lepiej znam sie na komputerze od niego podjalem sie instalacji
>w/w czesci. Po zainstalowaniu czesci okazalo sie ze nie ma dyskietki
>instalacyjnej.
>Zainstalowalem wiec ja jako "zgodny z NE2000". Teraz zaczal sie klopot z
>przerwaniami.
>Jako ze nie wiedzialem jakie jest fabryczne ustawienie karty postanowilem
>zainstalowac windoze od nowa. W momencie znikniecia okienka "zgadzam sie
>z warunkami prawa autorskiego (czy cos w tym rodzaju)" kursor zamienia sie
> [...]

Administrator sieci z Win95 łaski :-) [przepraszam za osobista
wycieczke]. W dodatku analfabeta - a nie przeczytales wczesniej
ostrzezenia ze system moze sie zawiesic przy probie wykrycia urzadzen?

A teraz do rzeczy. Na pewno NE2000? cos na niej w ogole pisze?
Ma zworki? Jakie.

J.