Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 23:47:32 MET

On 15 Mar 1997 05:15:43 GMT, "Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Czy komus sie kiedys MS nie podobal ze wzgledu na podejscie (attitude) ?:)

[Ja zawsze pisalem. Wyjatkowo mi sie nie podoba wypuszczanie na
swiatlo dzienne tak nieprzemyslanych i tak skopanych produktow].

>Ludzie pisza ze za drogo a firma ze oni wcale nie m u s z a sprzedawac.
>No pewnie ze nie. Przeciez nie po to sa w biznesie.
>Bravo!

We're IBM. We don't care. We don't have to :-).
Najlepsza sytuacja dla producenta to wlasnie taka - pokazac doskonaly
produkt, a potem to niech potencjalni klienci prosza, zeby im to
laskawie sprzedac. Jak sie pol roku prosi, to sie potem narzeka za
byle glupstwo :-).

P.S. A polityka MS coraz bardziej mi przypomina to samo :-).