Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 23:47:32 MET
On 15 Mar 1997 05:15:43 GMT, "Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>> >I w ten sposob firma IBM dostarcza kolejnych uzytkownikow programow MS.
>> Polityka sprzedazy nie polega na jej dokonaniu kazdemu i za wszelka cene.
>>
>Czy komus sie kiedys MS nie podobal ze wzgledu na podejscie (attitude) ?:)
[Ja zawsze pisalem. Wyjatkowo mi sie nie podoba wypuszczanie na
swiatlo dzienne tak nieprzemyslanych i tak skopanych produktow].
>Ludzie pisza ze za drogo a firma ze oni wcale nie m u s z a sprzedawac.
>No pewnie ze nie. Przeciez nie po to sa w biznesie.
>Bravo!
We're IBM. We don't care. We don't have to :-).
Najlepsza sytuacja dla producenta to wlasnie taka - pokazac doskonaly
produkt, a potem to niech potencjalni klienci prosza, zeby im to
laskawie sprzedac. Jak sie pol roku prosi, to sie potem narzeka za
byle glupstwo :-).
P.S. A polityka MS coraz bardziej mi przypomina to samo :-).
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:58:26 MET DST