Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 06:15:43 MET

Tomasz Stelmaszczuk <calder_at_ikp.atm.com.pl> wrote in article
<5gc42n$ac6_at_info.nask.pl>...

> A bardziej konkretnie ?
> Polityka sprzedazy nie polega na jej dokonaniu kazdemu i za wszelka cene.

Czy komus sie kiedys MS nie podobal ze wzgledu na podejscie (attitude) ?:)

Ludzie pisza ze za drogo a firma ze oni wcale nie m u s z a sprzedawac.
No pewnie ze nie. Przeciez nie po to sa w biznesie.

Bravo!