Re: GUS contra SB32 contra klon+Wave

Autor: Wojciech Milc (wmilc_at_poczta.com)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 20:27:27 MET


W dniu Sat, 15 Mar 1997 13:36:46 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz
Bajoński) napisal / napisala:

[ciach]
>Każda gra obsługuje AWE ????????
Crusader No Remorse, Doom, Doom II, Duke3D, Heretic, Hexen,
MK3, PsychoPinball, Warcraft, Warcraft II, Terminal Velocity,
Transport Tycoon, Diablo, Fragile Alliegance, Ceasar, Ceasar II,
C&C, Alone In The Dark, Tie Fighter, Descent, Battle Ground Ardenes,
Muppets, Syndicate, Worms, Warlords...

Juz wiecej nie pamietam. Za te i za wszystkie gry serdecznie
przepraszam, ale obsluguja SB AWE32 i SB32PnP. Zreszta w wiekszosci z
nich dla "sound effects" to ten sam driver co dla SB16, a dla "MIDI"
driver dedykowany dla AWE. Pamietam ze jedna (nie wiem ktora) musialem
odpalac spod Win'95 w trybie General Midi czy MPU-401.

Emil

| Wojciech Milc | PRO-ODLEW Manufacturing & Trading Co.
| mailto:wmilc_at_poczta.com
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Lakes/1566/
| voice:+48 (12) 765833 fax:+48 (12) 765600 voice/fax:+48 (12) 763413



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:58:25 MET DST