Re: GUS contra SB32 contra klon+Wave

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 14:36:46 MET


wmilc_at_poczta.com (Wojciech Milc) wrote:

/> W dniu Fri, 14 Mar 1997 19:11:00 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz
/> Bajoński) napisal / napisala:
/>
/> [ciach]
/> >4) Praktycznie żadna gra nie wykorzysta możliwości SB32 - będzie grać
/> >tak jak na zwykłym SB Pro, w przypadku GUSa obecne gry wykorzystują w
/> >pełni jego możliwości.
/> Bzdura. Kazda gra jaka mialem widzi mojego SB32PnP jako AWE32.
/> Chodzi zarowno Wavetable MIDI, jak i Wave, z tym ze niektore
/> gry maja do SB16 i AWE32 jeden driver Wave.
/> [ciach]
Każda gra obsługuje AWE ????????

    _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski
   _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( lbajon_at_sgh.waw.pl )
  _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/ * SGH Warszawa *
 _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( Warsaw School of Economics )
_/_/_/_/ _/_/_/_/ _/ _/ _/_/_/_/ http://akson.sgh.waw.pl/~lbajon
                                    



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:58:24 MET DST