Re: Asus t2p4 i p-133

Autor: Marcin Kowalik (mkowalik_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 14:27:33 MET

Przemek Mikosz wrote:

> Witaj !
> Ja tez mam identyczna konfiguracje plyta+CPU z tym, ze
> uzywam 75 x 2. 133 dziala na 150. Co do bezpieczenstwa
> to nie ma problemu. Procek powinien wytrzymac ze trzy lata.
> Moglbys mi zdradzic jakich uzywasz SIMM'ów ?
> Bo na moich przy ustawieniu na 83 MHz dziala tylko DOS, a
> Win95 sie kaszani.
> Jest tez problem z HDD, musze obnizyc PIO MODE do 3, a
> nawet 2. Mam Caviara 1.6GB i NEC'a 1.7.
>
> Co do testerow to takze mam tylko NU2.0 pod W95.
>
> e-mail: przemekm_at_free.polbox.pl
Mam 4 SIMMy 16 MB 60 ns i to nie zadne EDO. Mysle ze dzialaja z przeplotem i
dlatego jest O.K. Ustawienia w biosie standardowe 60 ns.
Dysk 1.7 GB Quantum i dziala w PIO 4 bez problemu (wazna dlugosc kabelka
miedzy plyta a dyskiem im mniej tym lepiej). Natomiast sypie mi sie CD-ROM
"lion optics x6" i musze ustawic na pio2.

Karta graficzna Diamond Stealth64 VRAM. Muzyczna SB AWE 32 pnp.

Milego przestawiania zworek zycze.

P.S. Podobno T2P4 mozna ustawic na 100 MHz tylko jak i czy to dziala

Marcin Kowalik
mkowalik_at_usk.pk.edu.pl