Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 14:33:32 MET

Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: > To, ze luzeria sie slini na mysl o multimediach.
: Po co ta pogarda?
: Czy taka sama dla Ciebie ma lekarz bo Ty mniej wiesz na temat medycyny?

Ja sie nie podniecam reklamami nowych parafarmaceutykow. Gdybym sie
jednak podniecal, to ow lekarz mialby pelne prawo patrzec na mnie
z politowaniem.

--
	Leszek.