Re: Asus t2p4 i p-133

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 00:04:09 MET

Marcin Kowalik wrote:

> Wlasnie kupilem plytke asusa t2p4 rev 3.10 i proca p133.
> W konfiguracji podstawowej dziala. Potem podkrecilem na 75 MHz szyne i wyszlo
> 150 na procu. Wreszcie doszedlem do 83 MHz i proc poszedl na 166 MHz
> Procesor jest posmarowany silikonem i ma duzy radiator (za bardzo sie nie
> grzeje bo mierzylem temperature i jest okolo 45 - 50 na radiatorze).
> W zwiazku z tym mam pytanie. Czy to bezpieczne ?????
> Czy sa jeszcze inne wyzsze czestotliwosci szyny np 90 MHz.
> Gdzie mozna sciognoc jakies programiki do testowania szybkosci i poprawnosci
> [...]

mam taka plytke. probowalem ustawic na 2x83.5 i windowsy sie wala (blad
0e wskazuje na pamiec? moze na cache?)
ustawialem napiecie na vre i tez sie wali. wymienilem simy na 45ns i
objaw ten sam. rece mi opadly. prawdopodobnie wymienie teraz proca na
innego p133. amoze od razu na p166.

konfiguracja: asus t2p4 v3.1,p133, radiator z coolerem (wielki, bez
silikonu), ustawione napiecie vre, grafa diamond stealth video vram 2 mb
vram, sb awe32 plug and pluj, hdd 2.5 fujitsu(byly 2 decathlony, potem
cavior 3 gb - objawy takie same). bios - ustawienia dla 60ns.

pozdrowka
marko

--
    ~~~ ~~~~ ~~~ /\O ~~ ~~ (_  phone:22-347804