Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 12:08:48 MET

Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl) wrote:

> A jak sie:
> 1) glosno nie deklaruje czy w ogole zamierza sie produkt rozwijac i
> kontynuowac w najblizszych latach,

Gorzej, nie ukrywa sie, ze to juz OSTATNIA wersja tego produktu...

> 2) reklamuje, pod szyldem tej samej firmy komputery z ... Win95,
> nie wspominajac chocby [opcjonalnie OS/2]

..ktore to komputery swietnie z win95 chodza, a z Warpem sie czasami
wrecz gryza...

> 3) nie naciska/pomaga producentom oprogramowania wypuszczac wersje na OS/2

...vide sprawa Creative Labs, albo driverow do S3.

> 5) nie dba o promocje

o tym juz bylo wielokrotnie

> to ja sie osobiscie nie dziwie, ze sprzedaz i udzial w rynku maleja.

Coz, nie da sie ukryc, nie Warp calkiem niezlym systemem BYL. A jak ktos
nie wierzy, to niech porowna sobie liczbe postingow wysylanych
tygodniowo chocby do grup pl.comp.os.*.

T.