Wydruk w lustrze na HP 5MP

Autor: Krzysztof Nieszporek (krzysn_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 02:36:35 MET

Mam taki problem: chce wydrukowac na drukarce HP 5MP
w lustrze. Niestety, pracuje pod Win 3.1 a tamtejszy driver drukarki
nie ma takiej mozliwosci. Sprawdzilem na serwerze Hewletta, ale nic tam
nie znalazlem.
Moze ktos mi pomoze, mysle ze trzeba wydrukowac do pliku postscriptowego
i gdzies cos wpisac. A moze jakis software ?
Bede bardzo wdzieczny za pomoc, pozdrowienia
Krzysiek

mailto:krzysn_at_hermes.umcs.lublin.pl