Re: AWE64 i konflikty Wavetable MIDI pod Win95...

Autor: Pawel Grajdek (alx_at_arrakis.cs.put.poznan.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 16:19:27 MET

   Okej - sprawa zamknieta, przynajmniej dla mnie - udalo mi sie to jakos
rozwiazac, otoz w ustawieniach wylaczylem automatyczne ustawianie i
dziwnym trafem zaczelo wszystko dzialac :) Gdy to zrobilem wyswietlil mi
sie komunikat, ze jazeli bede instalowal jakas karte typu PnP moga
wystapic konflikty - ale za bardzo nie ma sie czym przejmowac, bo jak juz
wczesniej wspomnialem, takie konflkty to jest norma i nic na to sie nie
poradzi, no chyba, ze "spece" z Malego-miekkiego wreszcie zaczna myslec i
zaowocuje to porzadnym systemem dostepnym dla ludzi... W kazdym badz razie
dziekuje za rady (na stronie Creativa bylem i co z tego) i uwazam sprawe
za zamknieta :)

Pozdrawiam