Re: szkoda [bylo odp. dla Grega na Dygresja-2skaz.

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 19:09:47 MET

Marek Sokol <msokol_at_polbox.pl> napisał(a) w artykule
<332821FA.3260_at_polbox.pl>...

[...]
> niedawno widzialem taka *zlota plytke* u kogos kto jest bardzo blisko z
> pewna wielka firma software'owa. oczywiscie nie napisze u kogo i z jaka
> firma jest on blisko (bardzo blisko, wrecz *na dotyk*) sam sie domysl.
> no i co? daje przyklad ?;=)))))))
> czesto ludzie *udajacy swietoszkow* nie sa wcale tacy swieci ...
> (nie dotyczy ktoregokolwiek z szanownych listowiczow)
>

> pozdrowka
> marko

Ja spotkalem sie z podobna sytuacja w duzej firmie wydajacej pisma
komputerowe. Ludzie z magazynu o grach korzystali z pirackich plyt w duzych
ilosciach. Przyczyna byla prosta -- redakcja musi byc na biezaco, a czesc
legalnych gier otrzymywano dlugo po premierze. Dodam przy tym, ze
redaktorzy grzmiali na lamach o szkodliwosci piractwa ;-)

Ciekawe jak by zakwalifikowac te sytuacje -- przeciez dzialalnosc redakcji
wrecz przynosila duze zyski producentom gier.

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl