Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 16:34:58 MET

Marcin Jagodzinski <marcinj_at_ikp.atm.com.pl> napisał(a) w artykule
<3327a4bc.6095891_at_news.onet.pl>...
> Dnia 12 Mar 1997 22:43:32 GMT, "Pawel Komos" <progel_at_szc.ternet.pl>
> pisal(a)

[--CIACH--]

> A z tym ze "komputer ciagle jest zbyt skomplikowany w obsludze zeby stac
> sie naprawde masowym i masowo sprzedawanym produktem" to lekko
> przesadziles. Tzn jest skomplikowany, ale sprzedaje sie dosc masowo, IMO.

Nie wiem, co uwazasz za masowa sprzedaz. Masowo to sprzedaje sie
telewizory, radiomagnetofony i inny sprzet okreslany jako 'elektronika
powszechnego uzytku'. Komputer do tej klasy nie nalezy i nie tak predko
bedzie nalezal. A ten kto zrobi 'komputer powszechnego uzytku' zgarnie
nieprawdopodobny szmal.

Pozdrowienia
Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl