Re: Strona WWW

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 22:14:00 MET

At 18:58 97-03-12 +0100, you wrote:

>Jakis konkretny adres prosze !!!

  a prosze bardzo:

    comp.infosystem.www.authoring.html
        (to po angieslku duza grupa kilkaset newsow dziennie)

    pl.comp.www
        (to po polsku kilkadziesiat dziennie
          ale na pewno mniej niz na pececie)

>Otoz napisalem applett javy ktory mial przesuwac w pasku adresy stron
>moich kolegow tak aby po nacinieciu na dany adres wczytywala sie ich
>strona.
>Strone swoja ogladalem chyba ze 30 razy ale nie mam pojecia co jest zle.
>U kolegi chodzi bez zarzutu.

  na razie nie wnikajac w istote tego konkretnego apletu
  (bo jeszcze go nie obejrzalem) trzeba powiedziec dwa punkty
  byc moze trywialne:
 1 aby chodzily aplety to tzreba miec wlaczone opcje w przegladarce
 2 czasami sciagana od kogos strona nie jest dokladnie taka sama jak
   strona po stronie serwera, sam serwer moze robic tzw. server includes
   czyli dopisywac pewne informacje, ktore sa generowane przez jakis
   program w momencie wysylania strony klientowi.
   tak jest najczesciej z licznikami - jak obejrzysz strone z licznikiem
   to za cholere sie nie domyslisz jak samemu taka strone zrobic.

>Mysle ze powyzej dosc dokladnie wyjasnilem o co chodzi.

  Duzo lepiej i jestem pewien ze znajdzie sie kilka osob
  ktore Ci (prywatnymi mailami) udziela dobrych rad.

--
Romek