Re: Monitor CTX 15" kontra Hundai 15"

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 19:14:00 MET

Tomasz Kazimierczak <indy_at_cc.uni.torun.pl> napisał(a) w artykule
<5g693e$67n$2_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
> Interesuja mnie opinie na temat monitora CTX 1569 S. (15") oraz
> Hundai 5869 S (15").
> Czytalem pochlebne opinie w "Enter", ale wolalbym dowiedziec sie
> czegos wiecej od uzytkownikow, badz osob, ktore mialy kontakt
> z w/w monitorami.

Mam monitor Hyunday 15 cali Delux Pro (mam nadzieje ze nie przekrecilem
nazwy). To jest ten, o ktorym piszesz, tylko bez wyswietlania funkcji na
ekranie (OSD). Jestem z niego bardzo zadowolony, windowsy mam ustawione na
1024x768 i praca w tym trybie jest komfortowa - obraz ostry jak zyleta, bez
znieksztalcen. Polecam ten monitor. Jak na swoja cene (kupilem go podczas
wakacji w sklepie za 1100 PLN) jest to swietny monitor. Posiada tylko jedna
wade, nie wiem czy wszystkie czy tylko moj - dosc dlugo sie rozgrzewa.
Obraz uzyskuje normalna janosc po 2-3 minutach od wlaczenia.

--
Andrzej Paszkowski
paszczak_at_free.polbox.pl