Re: Monitor CTX 15" kontra Hundai 15"

Autor: Andrzej Pietruszka (apiet_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 09:21:00 MET

Andrzej Paszkowski (paszczak_at_free.polbox.pl) wrote:
: Tomasz Kazimierczak <indy_at_cc.uni.torun.pl> napisał(a) w artykule
: <5g693e$67n$2_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
: > Interesuja mnie opinie na temat monitora CTX 1569 S. (15") oraz
: > Hundai 5869 S (15").
: > Czytalem pochlebne opinie w "Enter", ale wolalbym dowiedziec sie
: > czegos wiecej od uzytkownikow, badz osob, ktore mialy kontakt
: > z w/w monitorami.
:
: Mam monitor Hyunday 15 cali Delux Pro (mam nadzieje ze nie przekrecilem
:
Wlasnie nabylem takiego Hunday'a i jestem takze z niego zadowolony,
chociaz moj typ to Delux Scan 15G+. Pasmo video ma do 85 MHz, V do 150 Hz
Oczywiscie OSD i jest naprawde dobry, mimo dluzszego nagrzewania.
  Mam tez ciekawy przypadek, ale nie dotyczacy raczej monitora.
Po resecie czasami obraz w trybie tekstowym w Dosie jest czasami czarno-
bialy. W dosowskiej grafice tez, ale po odpaleniu Win 3.1 wszystko jest
kolorowe. Sprawa jest o tyle ciekawa, ze czarno-bialy jest jeszcze przed
inicjacja systemu (juz podczas wyswietlania BIOS karty graficznej,
oczywiscie dalej POST i wszystko tez jest monochromatyczne).
Nie mozna sie czepiac monitora, bo do niego dociera tylko sygnal RGB
i nie jest istotne, czy to tekst, czy grafika, bo za to odpowiedzialna
jest karta. To ona ma dostarczac informacje jaki piksel ma byc gdzie
wyswietlany. Niemniej jednak na poprzednim monitorze nie bylo takich
Plyta 486, czasami musi sie 'rozgrzac', bo sie zawiesi:-(
SIMMY sa mieszane, wiec to moze cos wyjasniac. Video: Trident 512k.
                                                A.P.