Re: Dlaczego Windows?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 17:12:30 MET

Andrzej Lewandowski wrote:

> Co to znaczy "prawdziwy system operacyjny' i "nieprawdziwy system
> operacyjny", oraz jak je odroznic od siebie? Czy moze "totalnie
> mieprawdziwy" albo tylko "czesciowo nierawdziwy"? Cos jak "jajeczko
> czesciowo nieswieze"?... Czy jest jakis papierek lakmusowy, albo co
> zeby je odroznic? Albo moze jak jajeczko, po zapachu?...
A tos wlasnie trafil z tym zapachem! Oj, cos tu smierdzi w tych W'95,
mocno smierdzi... ;-)
> P.S.P.S. Nie pamietam, kiedy mi sie ostatnio Windowsy (3.11, 95
> i NT) ostatnio przwrocily. Natomiast komputer a OS/2 albo LINUXem
> zawsze wlaczam z drzeniem w sercu...
A ja dokladnie odwrotnie. Tzn. co do Win i Linuxa, bo OS-a nie mam.
Zreszta Linuxa sie nie wlacza, bo on chodzi caly czas... :-)
Acha: ostatnio za kazdym razem po wyjsciu z Netszkapy mam w Windowsach
komunikat o bledzie ochrony. Wczesniej tego nie bylo. Pojawilo sie
*prawdopodobnie* (nie wiem na pewno, bo uzywam Windowsow - z
koniecznosci - moze z raz na pare tygodni) po probie instalowania takiej
jednej encyklopedii na CD-ROMie (ktora nawiasem mowiac nie chciala sie
zainstalowac). Czy w porzadnym systemie operacyjnym udana lub nieudana
instalacja jakiejs aplikacji ma prawo wplywac na dzialanie
pozostalych???
No ale jak kazdy instalowany program smieci w katalogu systemowym windy
ile wlezie, czesto nie ogladajac sie na to co tam juz jest, to czego sie
spodziewac???

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa