Re: Dlaczego Windows?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 28 Feb 1997 - 13:23:44 MET

On Wed, 26 Feb 1997 20:48:13 GMT, radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski)
>Mon, 24 Feb 1997 20:42:31 GMT, lis_at_ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis)
>/>On Tue, 25 Feb 1997 01:44:35 GMT, radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski)

>/>>Co prawda przy sciaganiu dlugiego pliku i i tak nie powinno sie
>/>>niczego innego robic ze wzgledu na "stabilnosc" systemu. Kilka razy
>/>>juz sie tak nacialem, gdy czytalem newsy w Agencie i sciagalem
>/>>jednoczesnie jakis program. Skok do nastepnego newsu, szurniecie pod
>/>>dysku i... system orbituje. Kwestia przyzwyczajenia :))).
>/>
>/>Ty masz jednak slaba plyte glowna :-).

> [...]

No dobra - maly test: Wlasnie:
1) w okienku DOS na okraglo formatuje dyskietki
2) w drugim okienku DOS na okraglo pakuje 20MB tekstow arj.
3) Mis sciaga mi Netszkape.
4) drugim oknem misia ogladam www
5) Exchange sciaga poczte.
6) Agent wysyla i odbiera wiadomosci
7) jednoczesnie pisze ten list.
8) jeszcze mi sie czasem screen saver wlacza

To wszystko pod Win95, na podgonionym K5, G95 na skompresowanych
dyskach.
NS sciagnelo sie ze 30%, wysylam ten list.

Jarek.

P.S. Na pocieszenie trzech Grzegorzy i Radka: dlaczego dopiero teraz
to pisze? Chcialem trzy dni temu, ale przez ostatnie trzy dni proba
odpalenia drugiego okienka DOS blyskawicznie wieszalo gownoze, jesli
tylko pierwsze okienko cos robilo.
No coz, zdazylem juz chyba zmienic wszystko w konfiguracji, ale
najwazniejsze bylo chyba poklepanie pamieci.