Re: Dlaczego Windows?

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 20:54:22 MET

Jaroslaw Rafa <raj_at_ux.wsp.krakow.pl> wrote:
: Acha: ostatnio za kazdym razem po wyjsciu z Netszkapy mam w Windowsach
: komunikat o bledzie ochrony. Wczesniej tego nie bylo. Pojawilo sie
: *prawdopodobnie* (nie wiem na pewno, bo uzywam Windowsow - z
: koniecznosci - moze z raz na pare tygodni) po probie instalowania takiej
: jednej encyklopedii na CD-ROMie (ktora nawiasem mowiac nie chciala sie
: zainstalowac). Czy w porzadnym systemie operacyjnym udana lub nieudana
: instalacja jakiejs aplikacji ma prawo wplywac na dzialanie
: pozostalych???

W porzadnym nie, ale wymien te porzadne :-).
Nie ma tam problemu z bibliotekami dynamicznymi np?

J.