Re: Dygresja - 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 14:41:28 MET

?ukasz Bajo?ski <lbajon_at_sgh.waw.pl> wrote:

: Mam kilku kumpli kt?rzy robi? w?a?nie takie "duperele" w Corelu i
: dostaj? za to mas? forsy, czy jaki? prawdziwy grafik zgodzi? by si? na
: tak? wyrobnicz? robot? ??? Czy by?by rzeczywi?cie potrzebny ??? Moim

Wiesz, ponoc zadna praca nie hanbi. Mozna by sie posunac nawet tak
daleko, zeby stwierdzic, ze mozna robic cokolwiek, jesli sa chetni
zaplacic za ta robote. Pozostaje jednak takie male "ale": ktos sie
pod ta robota podpisuje imieniem i nazwiskiem - a jesli nie ma odwagi
sie podpisac, to...

--
	Leszek.