help: ustawienia Clippera

Autor: Marcin Rosiek (mrosiek_at_bobo.ds5.agh.edu.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 16:17:15 MET

Czy ktos nie wie, jak ustawic zmienna srodowiskowa (SET), tak aby
dzialaly programy w Clipperze. Wydaje mi sie, ze wygladalo to mniej
wiecej tak: SET F4=100???

Marcin
PS. Nie wiem, czy ten odpowiedz do mnie dotrze. Ostatnio cos nie
przychodza do mnie mail'e z listy. Jesli ktos by mogl mi pomoc,
prosze o odpowiedz na moj e-mail.

Marcin Rosiek: e-mail:mrosiek_at_bobo.ds5.agh.edu.pl
AGH - wydzial EAiE - informatyka
Skromnosc zdobi mezczyzne,
ale prawdziwy mezczyzna nie powinien sie zdobic.