Re: Dygresja - 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 14:45:32 MET

In <3325A801.A1A669C_at_ux.wsp.krakow.pl>, Jaroslaw Rafa <raj_at_ux.wsp.krakow.pl> writes:
>Znasz troche logike? Wiesz co to jest warunek konieczny, a co warunek
>wystarczajacy?
Znam. Bardzo dobrze. Jestem fizykiem.
>Wiec oczywiscie, znajomosc wymienionego przez Ciebie (badz innego) softu
>niewatpliwie nie jest warunkiem *wystarczajacym* do tego, aby odnosic
>sukcesy zawodowe w odpowiedniej dziedzinie, ale IMHO jest warunkiem
>*koniecznym*.
Nie dosc, ze twoja znajomosc logiki formalnej jest niezbyt mocna, to jeszcze
zdolnosc uwaznego przeczytania czyichs wypowiedzi i argumentacji jest
bardzo watla. Dygresja mojego autorstwa zawierala stwierdzenie, ze znajomosc
danej rodziny oprogramowania nie jest wystarczajaca do wlasciwego
wykonywania zawodu. To tyle a propos mojej i twojej znajomosci logiki.
Teraz nt. stwierdzenia o warunku wg. ciebie koniecznym. Otoz wyglosiles
wlasnie bzdure nad bzdurami. Fakt, ze komputery wspomagaja prace
w danej dziedzinie absolutnie nie uprawniaja do implikacji, ze ich znajomosc
jest konieczna. Wielu fizykow zajmuje sie takimi obszarami swojej nauki, gdzie
komputer jest pomocny wylacznie przy pisaniu wniosku o przyznaniu budzetu
na badania i ew. mailowanie. Tam tez znajomosc pakietow o ktorych
wspomnialem jest doskonale nieistotna.
Jezeli natomiast mowa o pakietach graficznych, to pojdz na ASP i wyglos tam
swoj poglad. Wysmieja cie bezlitosnie. Zareczam.

                           best regards

                        Tomasz Stelmaszczuk
                              Calder
IBM BESTeam Team OS/2 Team OS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
email: calder_at_ikp.atm.com.pl http://www.atm.com.pl/~calder