Re: Dygresja - 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 19:44:17 MET

Tomasz Stelmaszczuk wrote:

> Abstrahujac wiec w tym miejscu od opowiadania sie po ktorejkolwiek ze stron
> sporu nt. przymykania oczu na nielegalne wykorzystywanie softu w niektorych
> miejscach prosze miec na uwadze, ze znajomosc obslugi Corela, Quarka czy
> Calamusa to o wiele za malo by zarabiac jako grafik podobnie jak biegla
> znajomosc pakietow (to z mojego ogrodka) takiej klasy jak Mathematica, MathLab,
> Mapple czy chocby i Derive do nawet nie cien tego, co potrzebne jest by glosic
> sie fizykiem.
> Bede bardzo rad, jesli posting ten spotka sie z ciekawymi odpowiedziami.

Znasz troche logike? Wiesz co to jest warunek konieczny, a co warunek
wystarczajacy?
Wiec oczywiscie, znajomosc wymienionego przez Ciebie (badz innego) softu
niewatpliwie nie jest warunkiem *wystarczajacym* do tego, aby odnosic
sukcesy zawodowe w odpowiedniej dziedzinie, ale IMHO jest warunkiem
*koniecznym*.

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa